blank

Promokraft dostarcza mobilne podium wyścigu

81. Tour de Pologne jest krokiem w nowoczesność i otwarciem zupełnie nowych możliwości dla zawodników, sponsorów oraz kibiców, śledzących przebieg wyścigu. Po wielu latach zmieniona została infrastruktura na ceremonię dekoracji. Do tej pory w Tour de Pologne służyła do tego olbrzymia, nadmuchiwana turbiną “muszla”. W tegorocznej edycji zastąpiło ją interaktywne mobilne podium dostarczone przez firmę Promokraft.

Rozkładana scena o szerokości 13 metrów pozwala na znacznie większą, multimedialną ekspozycję miast, sponsorów i partnerów wyścigu. Ich logotypy prezentowane są nie tylko na elementach stałych sceny, ale również na trzech ekranach ledowych. Największy z nich ma szerokość aż 5 metrów, co podczas ceremonii dekoracji zapewnia możliwość wyjątkowej prezentacji koszulek liderów klasyfikacji oraz brandingu sponsorów.

Wspomniane trzy ekrany otwierają też zupełnie nowe możliwości kibicom, czekającym na przyjazd kolarzy na metę. Mogą teraz gromadzić się pod sceną już kilka godzin przed finiszem, śledząc przebieg wyścigu i zwiedzając miasteczko Tour de Pologne. Przy okazji jest to wspaniała promocja dla Polski i pięknych rejonów, przez które przejeżdża peleton.

Nowa scena zapewnia też bezpieczeństwo, co jest niezwykle ważne dla sprawnego przeprowadzenia ceremonii dekoracji niezależnie od warunków pogodowych. Ciężar i stabilność nowej sceny sprawiają, że jest odporna na silny wiatr i inne zjawiska pogodowe.

Mobilna scena stanie na wszystkich metach 81. edycji Tour de Pologne, czyli:

12-13.8 Karpacz

14.8 Duszniki-Zdrój, COS

15.8 Prudnik

16.8 Katowice

17.8 Bukovina Resort

18.8 Kraków