Valsir ponownie partnerem Tour de Pologne
Podczas 81. edycji Tour de Pologne UCI World Tour po raz czwarty z rzędu Lang Team będzie współpracować z Valsir – sponsorem, któremu bliskie są wartości przekazywane przez kolarstwo.
Valsir to włoska firma, która od dawna wspiera imprezy sportowe o międzynarodowej renomie i jest jednym ze światowych liderów w branży hydraulicznej. Dwa lata temu to właśnie spod siedziby polskiego oddziału Valsir kolarze wyruszyli na trasę siódmego, finałowego etapu do Krakowa.
Ambasadorem firmy jest włoski kolarz Sonny Colbrelli, który wyjaśnia dlaczego inwestowanie w kolarstwo przez przedsiębiorców jest takie ważne.
– To firma, która narodziła się i rozwinęła w mojej okolicy. Od początku jej funkcjonowania obserwowałem, jak istotna była ich rola w rozwoju sportu. Firma wspiera kolarstwo na każdym poziomie, nie tylko tym zawodowym. To sprawia, że jestem jeszcze bardziej dumny z tej współpracy i mogę przekazywać wartości Valsir na świecie.
Mistrz z Brescii ma także świetne wspomnienia z Tour de Pologne.
– Byłem bardzo młody, kiedy startowałem w Polsce. Pamiętam, że urzekła mnie radosna atmosfera tego wyścigu i imponująca liczba kibiców na trasie, a kolarzowi zawsze jest miło widzieć tłumy wypełniających ulice entuzjazmem i pasją. Pamiętam Zakopane z jego wspaniałymi, zapierającymi dech w piersiach widokami. Szkoda tylko, że ten etap był wtedy absolutnie poza moim zasięgiem.
– Osoby, które tworzą firmę Valsir znam od dawna i bardzo się cieszę, że ponownie będziemy razem działać podczas tegorocznej edycji Tour de Pologne – podsumowuje Czesław Lang, wicemistrz olimpijski z Moskwy i organizator wyścigu.
– Valsir od lat jest związany z kolarstwem i cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli dzielić nasze sportowe pasje. Jako wiodąca firma w branży przywiązujemy ogromną wagę do jakości. I właśnie dlatego chcemy współpracować z najlepszymi i dokładnie tak samo, jak organizatorzy Tour de Pologne, wyznaczać nowe standardy w swojej dziedzinie – mówi Barbara Rosek, członek zarządu Valsir Polska.
Dyrektor marketingu Valsir Mattia Gandini mówi o powodach, dla których marka zdecydowała się wspierać kolarstwo.
– Głęboko wierzymy w wartości, które uosabia kolarstwo. To bardzo trudna dyscyplina, w której praca całego zespołu prowadzi do zwycięstwa. To samo dotyczy naszej firmy: zaangażowanie każdego pracownika decyduje o wszystkich naszych sukcesach.
Valsir z Tour de Pologne oprócz partnerstwa łączą również emocje. To jeden z największych europejskich wyścigów etapowych, który co roku przyciąga tysiące zagorzałych kibiców i najlepszych kolarzy rywalizujących na arenie międzynarodowej.’