DrWitt Elektrolity Zero Cukru oficjalnym napojem Tour de Pologne 2024
DrWitt Elektrolity Zero Cukru został oficjalnym napojem Tour de Pologne 2024. Ta nowość na rynku to produkt stworzony z myślą o sportowcach i osobach prowadzących aktywny tryb życia, oferujący nie tylko niezbędne elektrolity, ale także doskonałe nawodnienie bez dodatku cukru. Dzięki temu napój idealnie sprawdza się podczas wysiłku fizycznego czy upałów.
DrWitt i Tour de Pologne to uznane marki, które łączą ludzi poprzez pasję do zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej. Organizowany przez Lang Team wyścig to jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce, które swoim prestiżem przyciąga nie tylko najlepszych kolarzy, ale także rzesze fanów sportu i zdrowego stylu życia. Z kolei DrWitt powszechnie znany jest z produkcji napojów funkcjonalnych, wzbogaconych w witaminy i dlatego idealnie wpisuje się w filozofię tego wydarzenia.
Wartości marki idealnie współgrają z ideą wyścigu – DrWitt chce inspirować ludzi do aktywności fizycznej i dbania o swoje zdrowie, a Tour de Pologne jest doskonałą platformą do popularyzacji tego przesłania.
Aby wypromować współpracę oraz nowy produkt DrWitt Elektrolity Zero Cukru zaplanowano szeroko zakrojoną kampanię marketingową. Działania obejmują zarówno kampanię outdoorową, telewizyjną jak i digitalową. Billboardy pojawią się w kluczowych lokalizacjach w całym kraju, a spoty emitowane będą w popularnych kanałach telewizyjnych. Kampania digitalowa obejmie natomiast media społecznościowe oraz YouTube. Dodatkowo z materiałami promocyjnymi marka pojawi się na samym wyścigu, gdzie nie zabraknie również samego produktu.
O DrWitt
DrWitt to marka napojów funkcjonalnych, które dostarczają nie tylko orzeźwienia, ale również niezbędnych witamin i minerałów. Oferowane przez firmę napoje są idealne dla osób prowadzących aktywny tryb życia i dbających o swoje zdrowie. Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na stronie internetowej: www.drwitt.pl