EKOÏ nowym sponsorem Tour de Pologne
EKOÏ nowym sponsorem Tour de Pologne. Nadchodzi nowa limitowana kolekcja dedykowana polskiemu wyścigowi.
Francuska marka EKOÏ, rozpoznawana i doceniana przez zawodników na całym świecie za produkcję technicznego sprzętu kolarskiego, dołącza do rodziny Tour de Pologne dzięki partnerstwu, które łączy wielkie wartości bliskie sercu Lang Teamu. Przez ponad 15 lat EKOÏ wyróżniał się w imprezach UCI World Tour dzięki wsparciu wielu profesjonalnych zespołów i swojej wiedzy w zakresie tekstyliów, kasków i okularów, a od 2023 roku po raz pierwszy będzie partnerem imprezy UCI World Tour.
– Współpraca z tą firmą jest naprawdę obiecująca – skomentował Czesław Lang. – Cieszę się, że do grona naszych partnerów dołącza firma o międzynarodowym zasięgu, która podziela z nami takie wartości jak bezpieczeństwo kolarzy. W ramach naszej współpracy przygotowana zostanie specjalna kolekcja kasków z logo Tour de Pologne. Jestem przekonany, że ta inicjatywa wzmocni pozycję EKOÏ na polskim rynku.
Podczas siedmiu etapów Tour de Pologne – który będzie trwał od 29 lipca do 4 sierpnia – wszystkie kaski i produkty okularowe EKOÏ będą prezentowane publiczności w miasteczku sponsorskim. Obecność ta jest wzmocniona przez fakt, że zespoły takie jak Cofidis i Arkéa-Samsic będą ścigać się z produktami podobnymi do tych, które są wystawione i dostępne w sprzedaży.
Jean-Christophe Rattel, założyciel EKOÏ, jest dumny z tej nowej współpracy – Tour de Pologne jest, ze względu na swoją historię i mistrzów, którzy go wygrali – nie do pominięcia w światowym kalendarzu kolarskim. Przybycie Johna Lelangue jako Dyrektora Generalnego Lang Teamu ułatwiło sprawę i to partnerstwo jest dla nas bardzo ważne, zarówno emocjonalnie, jak i komercyjnie, ponieważ Polska jest ważnym i rosnącym rynkiem, a także jest krajem o wielkiej kulturze kolarskiej.