blank

Tour de Pologne i Madonna di Campiglio: zwycięskie połączenie

Tour de Pologne to nie tylko najbardziej prestiżowe wydarzenie sportowe w Europie Wschodniej, ale także doskonała platforma marketingowa dla europejskich firm, które dzięki temu wydarzeniu mogą nawiązać kontakt z polską publicznością śledzącą wydarzenia na drogach i w telewizji dzięki transmisjom na żywo w TVP Sport.

Tak jest w przypadku Rady Turystycznej Madonna di Campiglio, która zainwestowała w Lang Team, aby promować turystykę na jednym ze swoich kluczowych rynków – w Polsce.  “Polski rynek stanowi pierwszy zagraniczny rynek w sezonie zimowym dla naszego obszaru. 40% naszych zimowych klientów to obcokrajowcy. Wśród nich 25% to Polacy. Nasz cel jest więc dwojaki, z jednej strony skonsolidować ten rynek, a z drugiej zwiększyć docelową klientelę premium; Tour de Pologne jest idealnym medium do nawiązania kontaktu z dużą, kochającą sport publicznością, ale także do działań PR na wysokim poziomie” – wyjaśnia Tullio Serafini, prezes Tourist Board, który wraz z dyrektorem Matteo Bonapace i specjalistką PR Loredaną Bonazza spotkał się z dziennikarzami obecnymi na Tour de Pologne w BUKOVINA Resort. Dziennikarzom wręczono także zaproszenia na weekend w Madonna di Campiglio.

“Współpraca z Lang Team i Trentino narodziła się lata temu, gdy w 2013 roku wyścig miał etap w Madonna di Campiglio. Poznaliśmy się przy tej okazji, a kilka lat później spotkaliśmy się ponownie, gdy w zeszłym roku Czesław Lang przyjechał do Madonna di Campiglio i Riva del Garda, by nakręcić kilka efektownych filmów promocyjnych. Czesław jest absolutnym wulkanem energii, który przekazuje wielką pozytywną energię tym, którzy mają szczęście go spotkać – wyjaśnia Serafini.

blank

 

Podczas wieczornego spotkania z dziennikarzami zespół Madonna di Campiglio zaprezentował ofertę turystyczną obszaru oraz znaczenie nowego hasła “Where Mountains Meet Humans”. Wieczór był również doskonałą okazją do rozmowy o kolarstwie.

“Wizyta zespołu Madonna di Campiglio sprawiła nam ogromną przyjemność. Zawsze ważne jest, aby nasi partnerzy mogli zobaczyć Tour de Pologne i naszą pracę na własne oczy, aby goście i kibice mogli doświadczyć wyścigu w najlepszym wydaniu. Madonna di Campiglio reprezentuje markę premium w turystyce. Połączenie z nimi jest kolejnym dowodem na to, że Tour de Pologne jest ważną platformą dla tych, którzy chcą wejść na polski rynek frontowymi drzwiami. Liczymy na to, że będziemy mogli opracować wspólne projekty dotyczące kontynuacji współpracy – mówi Agata Lang, wiceprezes Lang Team.