blank

PLUSSSZ partnerem 79. Tour de Pologne UCI World Tour!

Z dumą chciałbym przekazać, że firma „POLSKI LEK” Sp. z o.o. i jej wiodące suplementy diety z linii Plusssz będzie wsparciem uczestników tegorocznego Tour de Pologne – powiedział dyrektor generalny 79. Tour de Pologne UCI World Tour Czesław Lang.

– Plusssz od dawna towarzyszy miłośnikom aktywności fizycznej podczas budowania formy i rywalizacji sportowej. W tym roku, dołączyliśmy do grona sponsorów najbardziej rozpoznawalnego wydarzenia sportowego w kraju – wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Wydarzenie to jest częścią prestiżowego cyklu UCI World Tour, który zrzesza największe wyścigi kolarskie, co oznacza, że w naszym kraju pojawią się gwiazdy światowego kolarstwa. Dołączenie marki Plusssz do wydarzenia ma na celu promowanie zdrowego i aktywnego trybu życia, podkreślając istotę odpowiedniego nawadniania i uzupełniania elektrolitów podczas treningu – zaznaczyła Agnieszka van Venrooij, Senior Brand Manager marki Plusssz, za której działania medialne odpowiada agencja Kuźnia PR Sp. z o.o.

– Dla nas to potwierdzenie tego, że wyścig cieszy się już ogromnym, ale coraz bardziej rosnącym zainteresowaniem nie tylko kibiców na całym świecie, ale też fantastycznych partnerów, którzy dołączają do rodziny Tour de Pologne. Marka Plusssz jest tego znakomitym przykładem. Cieszę się, że w tym roku będziemy pracowali razem przy organizacji niezwykłej imprezy, która odbędzie się pod hasłem „Wyścig dla Pokoju” – dodał Czesław Lang.

79. edycja Tour de Pologne rozpocznie się 30 lipca w Kielcach i potrwa do 5 sierpnia, kiedy to dojdzie do wielkiego finału w Krakowie. Wyścig od lat należy do elitarnego cyklu World Tour, czyli grona najważniejszych imprez w kolarskim kalendarzu na świecie, co oznacza, że na starcie staną kolarze z największych ekip świata. Przy tej okazji marka Plusssz oraz firma Lang Team, czyli organizator wyścigu planują kampanię edukacyjną, wspieraną działaniami promocyjnymi w social mediach, PR oraz Influencer Marketing. Działania marketingowe obejmą m.in. kampanie telewizyjne, radiowe, digitalowe oraz niestandardowe aktywacje Branded Content.