blank

Astoria po raz kolejny z Tour de Pologne

Włoski producent win Astoria Wines po raz kolejny będzie współpracował z Tour de Pologne. Podczas 78. edycji polskiego wyścigu wina Prosecco DOC Astoria Wines będą towarzyszyły kolarzom na podium.

Założona w 1987 firma Astoria od lat współpracuje ze światem sportu akcentując i wspierając przesłanie jedności i równości. To bardzo istotne wartości dla firmy z Treviso, która promuje je właśnie poprzez sport. Jej wina produkowane są na terenie posiadłości Refrontolo w samym sercu regionu Conegliano-Valdobbiadene DOCG. Cieszą się one dużym uznaniem na całym świecie, a Polska jest dla firmy ważnym i dużym centrum dystrybucyjnym.

Współpraca między Tour de Pologne i Astorią jest więc czymś naturalnym, zwłaszcza, że producent win sponsoruje inne kolarskie wyścigi UCI. Specjalnie na polski wyścig Astoria przygotowała specjalny projekt graficzny z polską symboliką i barwami. Podczas siedmiu dni Tour de Pologne kolarze będą celebrować zwycięstwa z wyjątkowymi egzemplarzami win Astoria.

Polska to dla nas ważny rynek, na którym Prosecco jest znane i cenione od długiego czasu. Z tego powodu warto inwestować tu w działania komunikacyjne. Sport od zawsze jest pozytywnym sposobem promocji, a cóż jest lepszego od Tour de Pologne? W ostatnich latach przekonaliśmy się, że pasja i entuzjazm do kolarstwa mocno łączą Polskę i Włochy – tłumaczy menedżer sprzedaży Astoria Wines, Filippo Polegato.

Cieszymy się, że po raz kolejny możemy współpracować z Astorią. Nie tylko doceniamy znakomite wina, ale czujemy specjalną więź z firmą, która dzieli pasję do sportu i kolarstwa. Nowa, tegoroczna trasa wyścigu gwarantuje wielkie sportowe emocje, których Astoria będzie częścią. Nie mogę doczekać się startu i tych momentów, w których kolarze będą cieszyć się z sukcesu z Prosecco z najlepszych winiarskich regionów – powiedział Czesław Lang, Dyrektor Generalny Lang Team.