DRUTEX SA Sponsorem Oficjalnym Tour de Pologne
DRUTEX SA, wiodący w Europie producent okien z PVC, po raz drugi z rzędu dołączył do peletonu Tour de Pologne UCI World Tour. Tegoroczna, 78. edycja tej prestiżowej imprezy, odbędzie się w dniach 9-15 sierpnia.
W 2020 roku bytowska spółka po raz pierwszy zdecydowała się na współpracę z Czesławem Langiem zostając Oficjalnym Sponsorem, Partnerem Logistycznym oraz Sponsorem Klasyfikacji „Zwycięzca Etapu” Tour de Pologne. Wyścig był pierwszym dużym wydarzeniem sportowym od początku pandemii COVID-19. Perfekcyjna organizacja spowodowała, że
w plebiscycie „Przeglądu Sportowego” został on uznany najlepszą Sportową Imprezą Roku. Drutex, który od początku swojej działalności, wspiera sport i jego rozwój, dołączył do TdP także w 2021 roku.
– Dziękuję firmie DRUTEX za zaufanie w tych trudnych czasach. Rodzina Tour de Pologne to coś więcej niż sponsorzy. Budujemy wzajemne zaufanie, bo to najlepsza droga do jak najlepszej współpracy. Razem tworzymy niezapomniane widowisko – podkreśla dyrektor generalny Lang Team, Czesław Lang. – 78. Tour de Pologne rozpocznie się 9 i potrwa do 15 sierpnia.
W obecnych czasach, w których plany weryfikuje pandemia, trudno cokolwiek zakładać, ale trudno też sobie wyobrazić rok bez naszego narodowego wyścigu, który jest częścią elitarnego cyklu UCI World Tour. I choć do imprezy zostało jeszcze kilka miesięcy, to prace trwają już pełną parą – ustalamy szczegóły, planujemy trasę i rozmawiamy z partnerami. Bardzo się cieszę z porozumienia z Drutex SA, bo daje nam ono szereg możliwości jeszcze bardziej profesjonalnego przygotowania wyścigu. Firma była z nami już podczas ubiegłorocznej edycji i sprawdziła się znakomicie – dodał Cz. Lang.
Podobnie jak w ub. roku Drutex, poza mianem Oficjalnego Sponsora, będzie także Partnerem Logistycznym wyścigu oraz Sponsorem Klasyfikacji „Zwycięzca Etapu”. Pewne jest więc, że po raz kolejny na trasach Tour de Pologne zobaczymy m. in. imponujące pojazdy spółki, realizujące transport pomiędzy kolejnymi miastami – gospodarzami poszczególnych etapów.
– Współpracujemy z najlepszymi na świecie, a Tour de Pologne należy do czołówki. Zaangażowaliśmy się w ten wyścig po raz pierwszy w roku 35-lecia firmy. To była bardzo udana współpraca, dlatego też zdecydowaliśmy się na jej kontynuację – mówi Adam Leik, dyrektor ds. marketingu Drutex SA. – Wyścig jest doskonałą okazją do promocji naszej marki nie tylko w Polsce, ale także w 120 krajach świata, do których transmitowane są relacje z każdego etapu – dodaje A. Leik.
Tour de Pologne to największa cykliczna impreza sportowa w Polsce oraz najważniejszy wyścig kolarski w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2005 roku należy do elitarnego cyklu UCI World Tour, czyli kolarskiej ligi mistrzów. Jest jednym z najlepiej ocenianych wyścigów kolarskich na świecie pod względem organizacyjnym. Co roku startują w nim wszystkie najlepsze grupy zawodowe. Transmisje telewizyjne z Tour de Pologne UCI World Tour docierają do 120 państw na całym świecie.